FANDOM

Dobrodošli na Srpsko-Hrvatsku wikiu! Edit

Head-soccer-hack

Ovdje ćete naći sve o igrici "Head Soccer", čuvenoj igrici napravljenoj 2012. od proizvođača igrica D&D Dream. Edit

Nadam se da će vam se ovdje svidjeti, jer mislim da nam je trebala jedna ovakva, Hrvatska i Srpska HS wikia! Edit

Edit

DOBRO DOŠLI! Edit

Ako još niste napravili niti jedan dodatak, upišite se u našu knjigu gostiju, i automatski napravite svoj prvi dodatak! Svi Korisnici (Suradnici) na wiki jesu:

Edit

CROATIAISTHEBEST Edit

CROATIAISTHEBEST je admin, baureaucrat i stvoritelj ove wiki. Na engleskoj HS wiki je najaktivniji suradnik, a želi postati Rollback. On je zasad najaktivniji na ovoj wiki, i radi mnogo stranica sa ciljem da dođemo do 200 stranica te da zatražimo "Spotlight". Na razgovoru je aktivan poslijepodne, i kasnije navečer, oko 2 - 4 popodne i 9 - 10:30 navečer. Možete ga pitati razne stvari o Head Socceru ili o mogućnostima kao admin. Njega zatražite za boju imena, te ako imate ideju za emoticone, njemu se javite!

Aca soccer Edit

Aca soccer je admin na ovoj wiki. On je moderator rasprave na engleskoj Head Soccer wiki, i pomaže da ova wiki postane veća i bolja. Ima za sad jednu ideju, koja je i prva na ovoj wiki, Bermudski Trougao/Trokut. Još dolazi uskoro!

Fire mummy Edit

Fire Mummz je chat moderator na ovoj wiki. On je nažalost umro : majka ga prebila

TheHSFan

TheHSFan je jedini aktivni suradnik na ovoj wiki-i. Poznato je to što ne voli da puši pored interneta : kaže da duvanski dim smeta žicama.

Also on FANDOM

Random Wiki