FANDOM

U Head Socceru ima 9 modova: Arkada, Preživljavanje, Turnir, Liga (koja se sastoji od 3 manje, Amaterska Liga, Mala Liga i Glavna Liga), Multiplayer, Prvenstvo glava i Smrt.

Arkada Edit

Arkada je najobičniji mod. On ne treba da se otključa/ne treba se otključati, i u njemu biraš lika kojeg si osvojio i igraš protiv drugih likova.

Turnir Edit

Turnir je, kao i Arkada, mod koji je otključan na početku igrice. U njemu biraš jednog lika kojeg si osvojio i igraš u turniru gd(j)e učestvuje ukupno 8 država. 4 države prolaze u četvrtfinale i 2 u finale. Kao u pravom fudbalu

Preživljavanje Edit

U preživljavanju biraš jednog lika kojeg si već otključao, i igraš sa drugim likovima, a pob(j)ednik je onaj tko prvi da gol. Na svakih 10 utakmica, broj golova koje moraš da daš/dati se povećava za jedan, a u svakoj 10. utakmici (10,20,30...) igraš protiv Kiborga/Robota koji nosi kostim. Ako ga po(ij)ediš, otključaš taj kostim koji je on nosio. Ti također imaš određen broj golova koje sm(ij)eš da primiš/primiti (koji je 3 na početku igrice, a može da se poveća/se povećati ako platiš bodovima).

Liga Edit

Liga se sastoji od 18 mečeva. Ti i drugih 9 likova se bore u klasičnoj ligi. Ako izgubiš, dobivaš 0 a tvoj protivnik 3 boda, i obrnuto. Kako bi bio prvi, moraš imati najviše bodova, a ako dva lika imaju jednaki broj bodova, tada na više m(j)esto ide onaj koji ima veću gol-razliku. Lige moraju da se otključaju/moraju se otključati. Da bi otključao prvu, Amatersku Ligu, moraš da pobediš/pobijediti 32 lika u Arkadi, ili da platiš/platiti 100.000 bodova. Da bi otključao drugu, moraš da budeš/biti 1. m(j)esto u Amaterskoj Ligi, a da bi otključao 3. ligu moraš da budeš 1. m(j)esto u drugoj Ligi. Prva, Amaterska Liga je sa slabijim likovima, druga, Mala Liga sa jačim, i treća, Glavna Liga sa najjačim likovima.

Kup Glava Edit

Prvenstvo glava je posebni mod nastao u ažuriranju 3.0. Moraš platiti 5.000 bodova za sudjelovanje. Kao i u pravom kupu, sastoji se od prvo grupne faze, kada si u jednoj od 8 grupa zajedno s još tri lika. Slično kao i u ligi, ako izgubiš, dobivaš 0 a tvoj protivnik 3 boda, i obrnuto. No, ako je rezultat jednak, dođe do remija, te je Kup Glava prvi mod s remijem. Ako si prvi ili drugi u grupnoj fazi, ideš u fazu izbačaja, koja se sastoji od 4 runde: Osmina finala, četvrt finale, polu-finale i veliko finale! Ako igraš s Mon-K-om, dobivaš duplu nagradu!

Nagrade Edit

  1. m(j)esto: 30.000 (60.000 Mon-K) bodova
  2. m(j)esto: 20.000 (40.000 Mon-K) bodova
  3. m(j)esto: 15.000 (30.000 Mon-K) bodova
  4. m(j)esto: 2.000 (4.000 Mon-K) bodova

Smrt Edit

Ovo je mod iz najnovije verzije Head Soccer-a, ažuriranja 5.0. U ovom modu se u toku utakmice pojavljuju mnoge prepreke koji čine utakmicu težom, na prim(j)er: tegovi/utezi od 100 tona padaju sa neba, biljke koje jedu likove, tornado... Cilj je preći/prijeći 30 takvih razina. Na 29 razini su sve prepreke do tada, a na 30 je prepreka zmaj. Ako izgubiš tvoj lik će izvršiti samoubitsvo/samoubojstvo (skočiće/skočit će u WC šolju/školjku).

Also on FANDOM

Random Wiki